Mitt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade med mr pojkvän till England, Manchester och började på ny kula vilket var en underbar upplevelse!
Sedan flyttade jag ensam vilket fick mig att växa enormt som människa till Örebro och plugga på universitet som jag aldrig trodde jag skulle göra. Sist, men inte minst att flytta in med mr pojkvän!

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Lovade att sätta upp nya mål som jag skulle nå vilket jag lyckades med, men sedan kanske jag inte riktigt höll att hålla mig borta från skräpmat och börja gymman, men vem lyckas hålla sådana löften?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Mammas kusin fick en underbart söt dotter!

4. Dog någon som stod dig nära?
Mr pojkväns pappa dog exakt förra året och detta är en sak vi alla lever med och vissa dagar kan vara svårare än andra, men tiden läker alla sår och vi vet att han har det bra där uppe vår saknade ängel.

5. Vilka länder besökte du?
Manchester såklart och fick äntligen se vackra Thailand!

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Saknat tillbaka till yngre tider och hur livet var mycket lättare när man var barn. Saknar dessutom livet i Manchester, men annars inget annat!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
Den dagen vi förlorade vår ängel på jorden, men även dem lyckliga studerna jag fått ta del av t.ex. första natten jag och mr pojkvän sov i vår egna lägenhet.

8. Vad var din största framgång 2009? 
När jag klev ur min bekväma zon och tvingade mig själv att växa som person!
 
9. Största misstaget?
Det finns inga missdag som man ångrar utan man lär sig som sagt från alla sina misstag!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Mr pojkvän lyckades kom hem med svininfluensan när han reste i Spanien och såklart fick jag den så snabbt han var hemma, men annars inget annat tack gud. 

11. Bästa köpet?
Sims!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Tågresor, fest, kläder och skor!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Väldigt mycket!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Många, men speciellt The saturdays up och Britneys gimme more skiva!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Efter mr pojkväns pappas död såg inget ljust ut och jag hamnade i en ond cirkel, men efter ettag såg mitt år bättre ut än jag någonsin kunde ana!

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Man kan aldrig få för mycket av resor!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Lagt energi på människor som inte är värda det!

18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen, mormor och mr pojkvän

19. Blev du kär i år?
Min kärlek till mr pojkvän!

20. Favoritprogram på TV?
How i meet your mother & two and a half men!

21. Bästa boken du läste i år?
Kvinnors rätt i samhälle

22. Största musikaliska upptäckten?
Beyonces koncert som var otrolig!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Lycka och glädje!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Såklart att få se mr pojkväns pappa igen!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hemma fest i vår lägenhet med alla mina nära och kära!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Som sagt inga misstag är dåliga misstag!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Nedig som vanligt!

29. Vad fick dig att må bra? Mina olika flytt, träffa nya människor, alla sjukt roliga utekvällar träffen och alla mysiga hemmakvällar i min och mr pojkväns lägenhet

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Danni i tila tequila haha

31. Vem saknade du?
Vår saknade ängel och relationer man hade förr med andra

32. De bästa nya människorna du träffade?
Iår har jag lärt känna otroligt underbara människor bl.a. flyttade Karin & julio granne med oss som vi lärt känna detta år och även alla människor jag lärde känna i Örebro. Alla dessa är vänner för livet!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Gott nytt år babe! Hoppas du hade roligt igår:)<3

2010-01-01 @ 15:19:08
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0