Monday

Det finns inget bättre än att sola solarium i detta vinter väder!
Kom nyligen hem från solarium och nu sitter jag här med grabbarna mätt och belåten.
Nu är det tre dagar kvar till nyår och ack vad jag är stressad tills allt är planerat och fixat till nyår.
Typiskt att vi alla vet att nyår egentligen är en överskattad dag jag menar vi stressar upp oss allt för mycket, men ändå gör vi det varje år!

Städat lite och hittade mina kära sims spel så ikväll ska jag inviga mitt saknade spel!
Imorgon tror jag att jag ska ta en runda på centrum och kolla mellan dags rean dock har jag hört att den inte var så bra iår, men det visar väl sig.
Dags att gå i ide med sims, tatah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0