Monday

Ny vecka, med attans nya tag!
Jag hade aldrig någon aning om att jag skulle ta flytten hem så pass bra som jag gjort och jag känner verkligen hur bra beslut jag tagit.
Såklart känns det som att man startar helt på ny kula och visst är jag en aning rädd för framtida planer, men jag känner hur mycket jag har att ge nu och hur många planer jag äntligen kan ta tag i som jag inte kunde sist!

Idag har jag vart med katta och egentligen skulle vi julklapps shoppa, men så klart slutade det upp med massa gott till en själv, men sådant kan man väl ändå inte få för mycket av eller hur hörreni!
Sedan umgicks vi kort med Sam och kom hem och hade film mys då jag och katta var en aning hungriga.

Vi såg Lars and the real girl som är värd att se och vi avslutade kvällen med vår käre two and a half men!
Avslutad nyss mitt samtal med Barz och självklart satt vi och snackade strunt och drömde oss till England och USA. En flytt skulle nog inte sitta fel må jag säga..
Nej nu ska jag natta mr pojkvän och mig, tatah!



Kommentarer
Postat av: Katta

Haha jag snor bilden!Tack för igår babe!! Ringer när vi ska äta, puss!<3

2009-12-08 @ 11:31:43
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0