Tuesday

Man märker att julen är nära när det är sjukt mycket folk nere på stan!
idag var jag och mamma och handlade dem näst sista klapparna då jag nu bara har en kvar sedan är detta äntligen över!
Otroligt mysigt att storsa på stan och överallt är det julpynt och jullåtar. Nu är det endast 3 dagar kvar yoho!

Var nere på stan i flera timmar så nu vill fötterna vila och ska fortsätta med skrivandet och sedan titta på en gammal klassiker. Dawsons creek var en av mina favorit serier när jag var yngre och igår när jag satt vaken vid tre visade tv4 dem första Dawsons avsnitten så nu är jag rå sugen på att se om alla säsonger!
Dags för en lugn och avslappnande tisdag och imorgon slutar mr pojkvän sju på morgonen då jag inte sett han nu på en och en halv dag så im happy, tatah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0