Wednesday

10 dagar kvar nu och jag har inte alls hunnit med något!
Igår kom Karin & Julio med årets första julklapp till oss och mamma stressade mig som fan igår när hon fick höra att jag inte köpt en enda julklapp än och blev en aning chockad så idag ska jag shoppa klappar!
Finns det något härligare än när det är för mycket människor i affärerna, kassorna är enorma och det är julpynt överallt!
Jag menar så ska det helt enkelt vara även om man för student vill släppa en fisa så alla drar och det blir en avslappnad stämning så får vi bita i det sura äpplet en gång per år annars är det inte jul!
Minns vilken underbar stämning det var i Manchester under julen och hur alla sprang runt och julshoppade och önskade varann god jul!
Nej ska hoppa in i duschen och sedan bege mig för att leta klappar, tatah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0