Wednesday

Hemma i mitt andra hem här i Öret!
Fick verkligen hemma känsla igår när jag kom hit och oj vilken saikad kväll vi hade igår. Kom hem och fixade mig snabbt för att sedan dra till Tam och möta upp tjejerna. Sedan drog vi vidare till Karin för att festa med klassen och klassfesten var galet kul!

Sedan drog vi alla vidare till strömpis och avslutade kvällen med kebab.
Nu sitter jag hemma hos Tam bakfull och förstörd, men tur har jag då det är hon som lagar frukost!
Detta är andra gången jag blir bakfull så hoppas verkligen inte att jag från och med nu alltid kommer vara bakfull för dem tiderna vill jag helst glömma!
Nej dags för frukost och mys hos Tam, tatah!




Haha whut?



Party!



Jag & Fredd!



Gänget part 1



Jag & Tam



Gänget part 2



Slutet gott, allting gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0