Wednesday night

Kom precis hem från krogen och detta blir sista kvällen jag spenderar själv i min lägenhet här i öret!
Vilken jävla kväll det blev och jag hade ångrar mig om jag inte stannade, men just nu är jag otroligt sorgsen och ledsen att ta farväl att mitt örebro och alla jag lärt känna!
Jag var en örebroare och nästa gång jag kommer hit är jag bara en besökare.
Mycket som händer just nu och bara denna kväll har jag fått alla att gråta och även fått mig själv att gråta x-antal gånger.

Är såklart glad att detta elände är över det klagar jag absolut inte över, men som jag nämde innan räknade jag absolut inte med att finna så goda människor som kommit att betyda oerhört mycket och det är detta som får mig att bli ledsen och känna denna saknad!

Sitter jag vaken någon minut mer kommer jag väcka grannarna med mitt tjut så dags att natta sig och imorgon är det resa hem som gäller, tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0