I love design

Lägenheten ska byta golv, kaklas och vi ska dra och kolla på passande tapeter, men jag kan bara inte sluta kolla efter möbler och saker som kommer passa in hos vår nya lya.
Jag har to.m. köpt saker från Manchester som jag ska ha i den, men Mr pojkvän får ej veta.

Han vill liksom ta en sak i taget och tycker inte om att börja på B när man är på A om ni förstår vad jag menar.
Som ni säkert vet eller får reda på nu så har H&M börjat sälja heminredning!
Jag är verkligen ett stort fán av H&Ms produkter så detta såg jag verkligen fram emot.

Nå? Jag hade mycket större förväntningar ska jag säger er, men det var helt okej och en del saker föll mig i smaken direkt som jag ska klicka hem. Dock borde dem hålla sig borta från all vardaglig design för just nu sticker dem inte ut alls. Ser ut som vanliga Ikea möbler!
Ta en titt själva.


Come to mami..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0