I wanna have your babies

Minns ni Natasha Bedingfields låt I wanna have your babies?
Den låten har fastnat i mitt huvud sen jag såg sockersöta Harlow. Nicole, Joel, Harlow kan det bli bättre?
Nicole Richie har alltid vart en av mina favoriter och sen hon fick Harlow kan man ju inte bara sluta följa familjen.

Jag har hela tiden hoppats på att det ska komma en till Harlow och ifall ni inte visste så är Nicole gravid igen!
Jag bara längtar tills den andra kommer och jag tror nog inte det bara är jag som känner hur avundsjukan växer.
I 27 års åldern är hon påväg med sitt andra barn och denna lyckliga familj lever verkligen livet.
Jag kan bara inte sluta längta efter hela barn och familje livet.

I wanna have your babies
Get serious like crazy
I wanna have your babies
I see 'em springin up like daisy's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0