Life in Manchester

Del 4

Sams härliga partytrick!

Visst nämnde jag att det var ett jävla festande hela tiden nu när Sam kommit? Det hade bara börjat!

Vi hamnade på ett fyllekäk ställe och så snabbt vi lämnade Sam ensam så hittade han sin egna spice girls + deras manager. Sam, sam, sam!
 
Ja även denna kväll fick sig ett gott slut!

Trötta och slitna efter igår, men är det Trafford Center shopping så är det!

Trodde ni att vi skulle dra utan att vinna hem en nalle? Eh Eh!

Man skulle ju kunna tro att efter flera dagars hårt festande och en lång dags shopping på trafford skulle kvällen vara en lugn kväll, men nej ni det kallas Party like a rockstar!

Haha efter ett "par" glass började Sam spåra en aning

Drinks anyone?

Haha jag tror det var några minuter efter att det här kortet togs som jag spillde en hel drink på min käre pojkvän!

Ja Sam did it again!

Tyvär slocknade även jag i Taxin

Fortsättning följer..


Kommentarer
Postat av: Blakey

good ol' days. blow job shots & 20 redbull vodka please haha

2009-02-05 @ 13:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0