Love is in the air

Äntligen är det alla hjärtans dag och jag ska snart träffa Mr pojkvän för att få reda på vad vi ska hitta på sen det är en överraskning.
Man kan tro att jag har vart en alla hjärtans dag freak förr, men jag minns denna dag som den drygaste när jag var singel eftersom att jag alltid lyckades göra slut på det förhållanden jag hade då innan alla hjärtans dag.
Jag var nästa dömd att vara singel på alla hjärtans dag. Så förra året var det faktiskt min första alla hjärtans dag med min nuvarande pojkvän.

Jag är ganska duktigt på att ge tips om vad man kan hitta på om man är singel så ni alla där ute utnyttja denna dag med att vara med familj och vänner för trotts allt man älskar ju inte bara en partner utan också sina andra nära och kära.
Dessutom är det kul på ett helt annat plan att vara singel så passa på att njut av er tid som singel också.
Jag minns förr hur jag alltid samlade ett gäng tjejkompis efter lunch med familjen och drack hemma med en massa singel låtar så som independent woman.

Nej nu ska jag vara hemma med Ami och Jort tills jag ska ut. Ha en dag fylld med massa kärlek och trams!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0