Tuesday

Nej nu räcker det!
Från och med idag ska jag vända på mitt dygn för nu är det verkligen dags med det. Speciellt nu när jag snart ska börja köra och plugga.

Idag var jag nere på stan med Katta och kollade runt lite samt åt på mitt favorit sallad ställe.
Nästa vecka är Katta ledig och då ska vi försöka starta igång med lite roligheter, men just nu har stackarn helt fullt upp med skolan och dansen. En riktig kämpe!

Sen möte vi upp Mr pojkvän och hans kusin som hade vart på bio. Åkte hem och träffade Ami (tack hjärtat!) men var inte riktigt på mitt bästa humör så gossip girl fick bli min medicin för kvällen.
Nu sitter jag och väntar på att mr pojkvän ska jobba klart sen blir det mys och sov dags för oss för imorgon ska jag som jag sa innan upp tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0