B-day

Finns det en sak jag ogillar så är det huvudvärk!
Den är så onödig och verkligen gör en helt seg och trött. 
Istället för att sitta med ett leende på läpparna är jag rå irriterad över min huvudvärk som inte verkar vilja försvinna heller.

Idag satt jag faktiskt och försökte packa ur alla kläder och saker dock blev jag inte ens klar med hälften. Jag behöver verkligen en walk in closet så Mr pojkvän får akta sig för jag ska definitivt förvandla ett rum till en walk in closet.
Jag antar väl att ifall man är beroende av kläder, väskor och skor får man skylla sig själv när man sen inte heller får plats med allt!

Senare mot kvällen drog vi hem till Barz där vi skulle fyra hans mammas födelsedag. Jätte mysigt och det är i sådana tillfällen det känns riktigt skönt att vara hemma för i slut ändan är man ingen utan sina nära och kära.
Nej nu blev jag för känslosam, Ciao


Blir grön av avundsjuka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0