Bree i manlig anda!

Efter den dryga flygresan är vi hemma i Manchester nu.
Jag trodde inte att jag hade saknat det så värst, men så snabbt vi kom in i stan insåg jag hur tomt det har vart utan alla britter och Manchester i sig.
Men så snabbt vi kom till lägenheten saknade man hem för det är tomt utan alla där hemma.
Den här veckan innan vi flyttar tillbaka ska jag och Mr pojkvän ta det lungt och bara spendera tid med varann.
Som sagt ibland kan det vara riktigt bra att få komma bort när man mår dåligt och bara vila huvudet från alla tankar.
Dessutom har vi tänkt besöka lite ställen som vi inte hann med innan när vi jobbade.

I vilket fall ska jag komma fram till varför jag skrivit om Bree som rubrik.
När vi lämnade huset sist så hade vi så brottom och bara ville komma hem så städat var det minst sagt inte.
Så nu när vi kom hem var det överdrivet städat. Man fick nästan känslan av att askungen hade vart på besök!
Vilken människa trivs inte i en städad miljö? Men sen finns det också en gräns för ett överdrivet städat ställe vill man inte heller vista på.

Vi förstod att det hade flyttat in någon sen vår granne Tony knappt spollar efter sig.
Såklart gissade vi på engnällig tjej i hästsvans som nog var Bree van de kamp största idol. (Ush vad vi människor är fördomsfulla.)
Men icke sa nicke för istället var det en stor tatuerad kille som faktiskt var jätte trevlig.
Dock tror jag fortfarande att det ligger något skumt bakom hans överdrivna städning.

Nog pratat om vår nya granne. Nu ska vi dra och äta och sen bara ta det lungt och kanske ta och kolla på The notebook som jag fortfarande inte har sett, Ciao

Efter några minuters tänkande så hellre en Bree till granne än en som grisar överallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0