Christmas 08

Tänkte att jag också skulle lägga upp ett par bilder på oss från julafton nu när det vart så mycket prat om klappar och jul.
Varje år är jag hemma med familjen och släktingar, men iår blev det ju bara jag och hjärtat sen vi dessutom skulle jobba dagen efter så inte heller kunde vi åka hem till Sverige över jul.
Visst var det tomt utan alla, men vi lyckades få ihop en jätte mysig jul trotts allt och jag stod för jul bordet för första gången också. Min självständighet bara ökar och ökar kan ni förstå!
Mysiga jul fimer på tv, svensk julmat från ikea, massa julklappar från hjärtat och en ovanlig jul i England. I loved it!


Julmiddag a la Ned

Lille gran med massa goa klappar

En extremt nyfiken Ned

Min man och jultomten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0