Dream away

Igår natt sov jag jätte dåligt och det blev inte bättre av att ha Mr pojkvän snarkandes i örat på en.
Dessutom hade han glömt att släcka lampan och jag hade absolut ingen ork att gå upp, men till slut gjorde jag det och såklart vaknade jag upp ordentligt istället.

Medan jag låg där och knappt kunde sova satt jag och "dagdrömde" mig bort.
Jag satt bland annat och tänkte på hur allt har gått så snabbt, men samtidigt så sakta.
Gick igenom lite meningar som jag skulle kunna tänka mig att ha i min låt som jag ska börja skriva på till hjärtats pappa.
Vad vi skulle göra nu när vi skulle komma hit och vad vi skulle göra när vi kommer tillbaka.
Mycket tankar och jag fick faktiskt ett par frågor besvarade av mig själv.
Sen minns jag att innan jag somnade fick jag in Lauren Hills låt, there you´ll be i huvudet och jag kunde inte låta bli och förknippa den med Mr pojkväns pappa.

Texten beskrev verkligen hur jag kände och jag säger det igen, Tack Gud för musiken.
Hur förstörd man än är så hjälper musiken verkligen till på traven så kvällens låt går ut till mannen som var som en andra pappa till mig ♥ 


When I think back on these times,
And the dreams we left behind,
I'll be glad cause I was blessed to get,
To have you in my life,

When I look back on these days,
I look and see your face,
You were right there for me.

In my dreams I've always seen you soar above the sky,
In my heart there'll always be a place for you,
For all my life,

I'll keep a part of you with me,
And everywhere I am there you'll be,
and everywhere I am there you'll be,

Well you showed me how it feels,
To feel the sky within my reach,
And I always will remember all,
The strength you gave to me,
Your love made me make it through,
Ohh I owe so much to you,
You were right there for me.

In my dreams I've always seen you soar above the sky,
In my heart there'll always be a place for you,
For all my life,

I'll keep a part of you with me,
And everywhere I am there you'll be,

Cause I always saw you in my life, my strength,
And I wanna thank you now for all the ways,
You were right there for me, you were right there for me
Always

In my dreams I've always seen you soar above the sky,
In my heart there'll always be a place for you,
For all my life,

I'll keep a part of you with me,
And everywhere I am there you'll be,
And everywhere I am there you'll be,
There You'll Be

Kommentarer
Postat av: jordii

bra låt!



Föresten den där brittiska tjejgruppen the saturdays knäcker! Ville bara säga att jag laddat ner hela albumet och alla låtar är bra! Jag är helt fast.

2009-01-13 @ 21:00:35
URL: http://jordiis.blogg.se/
Postat av: jordii

bra låt!



Föresten den där brittiska tjejgruppen the saturdays knäcker! Ville bara säga att jag laddat ner hela albumet och alla låtar är bra! Jag är helt fast.

2009-01-13 @ 21:03:28
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0