Friday

What a day!
Idag har det faktiskt vart en mysig dag, men den fick mig att verkligen inse, your back home hun.
Dock är det extremt blandade känslor.
Var ner på stan en sväng med Ami och Jordi där jag även träffade Linda och Nadia.
Jag menar att vara hemma bland alla nära och kära är ju det som faktiskt gör det hela så skönt eller att man kan allt. Man är liksom inte så ny och vilse som man var där borta, men resten då?

Det hela Manchester livet som jag hade där då? Jo jag börjar sakta, men säkert inse hur mycket jag saknar tillbaka.
Det är verkligen ett helt annat liv där även fast det endast är en flygresa bort. Känns nästa som en helt annan planet.
Jag hoppas verkligen inte jag kommer sitta varje dag och saknat tillbaka vilken jag dock är rädd för.

Som min header som borde bytas nu när jag inte längre bor i Manchester. Kan jag byta den? Nej det känns nästan för tidigt. Löjligt, men sant! 
Ja ni dags att ta tag i mina nya planer och dem får ni höra om senare. Skönt att jag ändå är så motiverad och kan se framåt för ifall det inte vart så hade jag velat sitta och sucka åt allt, men nej ett hinder ska inte få mig att stanna inte!

But i really miss my second home..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0