Friday

Sjukt jobbig natt igår!
Efter att jag bloggade och satt vid datorn kände jag mig trött och vad händer?
Precis när jag lägger mig blir jag helt super pigg.
Det slutade med att Mr pojkvän vaknade upp av att jag pratade med mig själv och han lyckades få mig att somna någon timme efter.
Bojkotta sömn också eller iallafall natt sömn för jag är mörkrädd och att sova när det är dag är dessutom mysigare.(intalar mig själv det som hjälp på traven)

Idag var jag förbi jobbet igen för att kolla om jag kan få min lön som jag inte tog innan jag drog, men precis när jag kommer fram ska chefen dra, lucky me.
Så får ta mig dit tidigt imorgon istället. Tur att det är så kul att hälsa på där för varje gång jag drar dit fastnar jag minst en timme. Har så mycket att prata om med alla och det känns skönt att också kunna prata med människor som är utomstående. Kommer verkligen sakna alla dem!

Sen var vi bara på stan och jag lovar att jag ska lägga upp bilder på de jag köper, men just nu är lite fel tillfälle för det, men det kommer.

Ska dra och spela lite playstation med hjärtat nu, Ciao for now


Jag, jade & nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0