Glory, glory, man united!

Nej ush idag vaknade jag inte alls på rätt sida och tack vare min lätt efterblivna chef blev dagen inte bättre.
Visst ska man inte önska en människa något ont, men han är fan inte värd lycka här i livet inte!
Nog pratat om de ämnet blir bara förbanad så snabbt jag tänker på det.

Dags att istället prata om Manchester united och min kväll!
Ni trodde väl ändå inte att vi skulle lämna manchester utan att gå på en match?
Och speciellt inte när Mr pojkvän är ett tok fann till dem så idag fick jag följa med för första gången på en united match och oj oj mina damer och herrar.

Vilket drag det var på hela stället och så länge Ronaldo och jag fick återförenas (ja vi har setts i mina drömmar) så var det jätte kul.
Det kändes helt skumt att se alla spelare live när man i vanliga fall bara ser dem i tv rutan.
På tv ser dem ut som kändisar, men när man satt där kändes det som att man var på en av sina vänners matcher.

Såklart tog United hem segern och jag och Mr pojkvän kom hem lyckliga efter en härlig match.


Den persiske Rooney

Här har vi frugan

Old Trafford

Sen var det inte lätt att ta sig upp för hela 8 våningar

Here we come!

Hey R!

Okej kanske inte så nära, men still it´s Ronaldo

Ja, vi vann med 4-2

Istället för att komma hem med massa man united saker som en viss Mr pojkvän gjord så kom jag hem med denna mysiga mössa!

Ciao bella

Kommentarer
Postat av: van Semyan

Koss, är du tillbaka i England? Saknar dig!

2009-01-21 @ 17:28:18
URL: http://vansemyan.com
Postat av: amoora

hahaha den persiska rooney eller snarare den persiska zalamen! haha så stackiga love you <3

2009-01-21 @ 18:03:12
URL: http://amoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0