Hallelujah


Kommentarer
Postat av: Vedrana

Hej Neda,



Jag har läst din blogg i några dagar nu och har inte riktigt vetat vad jag ska skriva, eller snarare OM jag ska skriva något. Men jag skriver för att visa att jag inte kan tänka mig smärtan du går igenom nu men jag vet att du kommer klara det. Jag beklagar verkligen sorgen, jag beklagar verkligen från djupet utav mitt hjärta.



Jag önskar dig verkligen all lycka i framtiden, man måste helt enkelt ta tag i saker och gå vidare, hur svårt det än är.



Jag beklagar verkligen. Det känns konstigt att säga "jag finns här för dig" men jag finns verkligen här om det hjälper!



Ta hand om dig och alla runtom dig. Kram!

2009-01-07 @ 02:45:58
URL: http://vedrana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0