Home sweet home?

Tro det eller ej, (även jag har svårt att förstå det) men jag är hemma igen!
Efter ryggont, sömnlösa flygresor och en massa onödig huvudvärk sitter jag nu hemma med Mr pojkvän och hans mamma.
Jag har fortfarande inte packat upp vilket jag snart ska börja göra, men just nu vill jag mest njuta av lugn och ro för snart är det ju dags att börja planera för framtiden igen.

Jo visst känns det svårt att allt blev som det blev, men jag tror verkligen på ödet och kanske var det ödet som fick mig hem igen.
Dock ska jag inte ljuga hade det inte vart för alla här hemma hade jag verkligen velat sitta på ett flyg tillbaka till Manchester.
Why? för att jag tål inte det tysta, tråkiga, "vad ska man göra nu då livet!"
Jag vill trängas på gatorna, tvinga mig själv att klä upp mig varje dag då hela staden springer runt i senaste modet, ta på mig, göra och se saker som jag aldrig hade gjort innan och ja ni ser nog också hela sex and the city stuket.

Men alla glider ju inte på ett banan skal så det gäller nu att göra det bästa av ruttsala tills jag flyttar igen vilket kommer bli ganska snart hoppas jag!

1 done and 194 more to go
Next Kina Ned?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0