Life in Manchester

Del 2


Så nu hade jag fått ett jobb också och hittat ett par tjejer att umgås med

Mina kock talanger fick jag dock lägg undan då och då. Efter nio timmars pass såg man endast en stor säng framför sig

Det var verkligen jag och starbucks på mina raster!

Även Mr pojkvän tog jobbet då och då till starbucks

Det var också någon gång då jag fick en svensk vän, Tess.
 Ni vet att prata engelska hela tiden kunde verkligen få en att sakna svenskan!

Sen kom Mr pojkväns familj och vi kunde inte få det nå mysigare. Vilka minnen alltså
Om man ändå bara kunde vrida tillbaka tiden. Vi saknar dig

Så nu hade jag jobbat på Zara i mer än en månad och jag mådde inte alls bra fysiskt. Min kropp var verkligen helt slut och efter att Mr pojkväns föräldrar åkte hem sa jag upp mig och vi kom en weekend till Sverige.

Det var riktigt kul att komma hem och speciellt när ingen visste det. Det var bland dem bästa överaskningar jag lyckats med!

Efter att ha myst med Amira kom Katta och Linda och det var verkligen tid för party like a rockstar!
Kunde kvällen blivit bättre? No way

Våra tre dagar gick verkligen för snabbt och nu var det dags att åka hem igen.

När vi kom hem fick jag reda på att jag hade fått jobb på en klädbutik i stan och efter den härliga Sverige resan var det dags igen för working nine to five!

fortsättning följer..
Ciao

Kommentarer
Postat av: Katta

Den blev jätte fiin gummman:))Älskar färgen:D Du har slitit ser ja:D medans ja sussaP hihi...Ringer dig ikväll!! PUSS<3

2009-01-28 @ 15:17:27
URL: http://thesweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0