Life in manchester

Del 1


För exakt fem månader sedan stod vi där utan att veta vad som väntade oss

Hotellet, vår extremt jobbiga packning, jobb och lägenhets sökning
Ja, redan då var allt kaos

Sen stod vi efter bara några dagar utanför vår lägenhet!

Efter en lång dag på ikea hade vi fått till allt och efter vårt första tjaffs som sambos hade vi en mysig lägenhet

Okej det var också då jag upptäckte att shoppa i Manchester var min största hobby!
 
Även som arbetslös blev jag en grym kock

Så med en klar lägenhet behövdes nu ett jobb och på jakten på jobb= en massa intervjuer
Första intervjun gick skit, men redan efter andra intervjun fick jag ett jobb på Trafford Center, Republic

Med tanke på all spring på stan efter jobb så gällde de att vila ut på nätterna och det var då vi jag och Mr pojkvän fick en tradition att kolla på how i meet your mother varje natt

Okej jobbet på Republic varade inte så länge sen stället var rena rama kaoset och eftersom jag samma dag fick en intervju på Zara tog jag en stor chans vilket var perfekt för nu hade jag ett jobb på Zara istället!

Även hjärtat fick jobb!

Nu när många bitar hade fallit på plats var det dags att fira vår framgång och vad kan gå fel på en karaoke pub med fulla britter?
Nej vi kunde inte vara gladare!

 
fortsättning följer..

Kommentarer
Postat av: Raisa Söderberg

I feel u girl!

Vet inte när jag kommer hem faktiskt..

tror jag tar det som det kommer, när jag tröttnar typ :P

Men inte innan våren iallfall, måste få uppleva en vår i New York känner jag.



NY hälsar tillbaka ;)

2009-01-26 @ 19:45:46
URL: http://raisas.blogg.se/
Postat av: Olga

Jo men jag forstor precis! SJalvklart =) Familiy comes first juuh!

Jaa du jag funderar att halsa pa during SPring break eller nan manad pa sommaren men allt ar bara planner...jag vet inte NAR jag komme rmen jag kommer att halsa pa det har aret....antligen ses vi Neda..hehe..



Ja men du far ha det sa bra!! Ta hand om dig och ge Amira en STOOOOOOOOOOR kram fran mig =) <3<3<3<3

2009-01-26 @ 22:25:20
URL: http://jussstwatchme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0