My sexy bad luck

Ja mina vänner jag har haft ganska mycket otur på sistone, men tro mig man ska aldrig säga: det kan inte bli värre!
Jag är riktigt duktig  på att säga just så och såklart blir det värre.
Nej så länge jag inte sitter och klagar om hur mycket otur jag har så ska jag nog klara mig. Det blir ju vad man gör det till inte sant?

Min förkylning verkar vara borta bortsett ifrån att jag låter som en wannabe Tara reid och min näsa då och då vill sluta andas, men annars så.
Såklart ska jag istället få mens så gissa vart jag ligger nu? jo i min käre säng som jag nu börjar bli jävligt trött på.
Ni vet ibland är det inte lika mycket smärta och mens, men oh jag skulle nog kunna fylla ett helt akvarium.
Ännu en sak i min "nej försvinn lista". Bojkotta mensen!

Jag skulle ju förbi jobbet idag, men såklart är inte chefen där idag trotts att han sa åt mig att komma och hämta den just idag. Suck Steve, suck!
Nej jag ska inte sitta här och sura utan istället har jag invigt min dag med pizza till frukost, choklad till lunch och snart ska jag lyfta på min feta röv och laga riktigt middag, men visst låter det a la hälsosamt?
Nej jag tycker faktiskt att man kan unna sig skit "mat" en del dagar då man knappt orkar flytta sig i sängen.

Ska fortsätta mitt gossip girl maraton så Ciao for now


Kommentarer
Postat av: Arshii

då veet vi hur mkt mens neda har, Myysiiigt Doood!

2009-01-22 @ 01:33:14
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0