Saturday

Redan lördag?
Tiden går jävligt snabbt samtidigt som den går extremt sakta.
Ju snabbar ju bättre på ett sätt med tanke på allt som hänt för just nu är tiden vår bäste vän.

Idag har jag vart hemma hos Linda med hennes syster och mamma. Alltid lika mysigt och nu har vi allt planer för framtiden hon och jag.
Sen träffade jag Mr pojkvän med hans killkompisar en sväng.
Nej jag har fortfarande inte fixat mina kläder, dock har jag städat udan allt (min mamma städa utan att jag visste om det, men det låter så mycket bättre när jag säger att det är jag som gjort det så vi håller oss till det.)

Sen har jag bara legat i säng med Ami och ja det jag  behöver som mest just nu alltså mina vänner och avslappning.
Tror det börjar bli dags för spa hotell med tjejerna och avslappnings bad lite oftare.

Nej ska till Mr pojkväns släktingar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0