sleeping pills? yes please

Klockan är 03:00 och jag är som vanligt äckligt pigg.
I min säng ligger Katta sovandes och jag håller på att bli grön av avundsjuka. Varför kan inte det där vara jag?
Visst får jag skylla mig själv till stor del sen jag vaknade klockan två och det hade säkert blivit senare om inte min telefon hade ringt och väckt mig.

Att jag verkligen måste vända på mitt dygn är det inge snack om, men sen är det också så att jag inte tycker om att lägga mig tidigt. Jag är vad dem kallar en riktig natt människa.
Jag har faktiskt tänk då och då på att jag borde jobba som Dj, natt vakt eller jobba natt helt enkelt. Kanske börjar det bli dags för det jag menar "Dj nedved" låter väl inte så illa?

Sen måste jag också skylla på min kära pojkvän som inte heller är här. Ni förstår är man vad vid att sova bredvid en stor björn så är det nästan omöjligt att sova själv och jag tror inte Katta skulle tycka om att bli kramad hela natten.
Dock är jag inte själv om att inte kunna sova för just nu i andra luren har jag en vaken Mr pojkvän som heller inte kan sova en blund.

Det har nog mycket med vana att göra. Vi är ju inte riktigt vana vid att sova hemma igen eller utan varann så dags att börja vänja av sig iallafall lite . 

Eller så kanske jag borde inviga mitt sims spel. Ja, jag har köpt sims för jag minns hur jag älskade det förr och i sådana här tillfällen när man är rastlös eller sömnlös så kanske man kan få någon njutning av att se en sim gubbe sova gott.


hm.. jag kaske borde köra på den klassika räkna får metoden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0