Me & you

Om några dagar åker vi och måste avsluta allt i Manchester.
Så många fina minnen och alla vi lärt känna..
Det känns faktiskt riktigt tufft att lämna allt, men ändå skönt att vara hemma med alla nära och kära.

Mina vänner drog en sväng till centrum, men jag har fortfarande ingen ork så stannade hemma med mamma och kollade lite kläder som jag hade hämtat till henne. Plus har köpt min dröm väska, balenciaga så vi satt som två barn som sett de senaste inom godis världen.

Jag har så lätt att bli arg på min mamma och det är väl för att vi oftast har en syskon realtion och dä är det lätt att vi blir sura på varann.
I vilket fall satt vi oss ner och myste i min säng och det var då jag innsåg att jag kommer allt klara mig här hemma ettag iallafall innan jag drar iväg bort från Sverige igen om Gud vill.

Detsamma är det nu när vi är hemma hos mr pojkvän och alla hans släktingar är där. Vi har det jätte mysigt och sitter och pratar om roliga minnen med hans pappa.
Jag vet att jag sagt det innan, men vilken underbar man han var!

Gjorde våfflor till hela hans släkt igår och sen kom vi hem till mig och vi var bara här hemma med Ami.
Att jag jusst nu låser in mig här hemma eller hos honom är dåligt i längden, men så länge jag har alla mina nära och kära mår jag som bäst!




Familj & vänner är allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0