Sunday

Idag har jag verkligen gjort de man oftast gör på en söndag: helt enkelt inget!
Måste till jobbet imorgon igen för att äntligen få min lön som jag inte fick sen chefen inte hade tid igår. Dock var det ändå bra att jag gick dit för jag hade lovat att komma förbi jobbet och träffa jessica. Who will I talk shit to now?
Oj oj vilka underbara minnen.

Har dessutom tagit en lång dusch och jag säger det igen. Det finns fan inge bättre än en lång, härlig och varm dusch!
När jag om gud vill blir känd ska jag skaffa mig en sådan dusch som alla kändisar så stolt visar upp på the cribs.
Sen har jag inte gjort så mycket mer än slappat, rackat min mans skalle och snart är det städning.

Vår förkylning har verkligen blivit bättre, men med tanke på att den höll en hel vecka ska jag inte bli allt för glad.
Dags för: cleaning, eating and how I met your mother

Ciao

Jag och Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0