Thursday

Idag har jag knappt vart hemma så drf har jag heller inte bloggat som ni sett.
Först och främst så har jag äntligen fixat allt med jobbet så bye bye work. 
Sen till den bästa nyheten som är att Mr pojkväns mamma och moster kom hit idag.
Skönt för dem att få byta lite miljö och dessutom behöver vi hjälp med allt som ska hem. (jag får huvudvärk så snabbt jag tänker på det!)
Nej jag kommer aldrig sluta klaga på den ruttna idioten/erna som beslutade att man enbart fick ta med sig 20 kilo! 
Det löser sig nog, men nu ska jag få min beauty sleep, Ciao for now  


Kommentarer
Postat av: Katta

haha du e för gullig:) men om dom där grymt knalliga e fiina kan du köpa dom annnars skit i den:P hihi KOM hen nu för fan:P hahaha;) PUSSS<3

2009-01-23 @ 10:26:52
URL: http://thesweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0