Thursday

Vilken dag!
Först blev jag väckt av Mr pojkvän efter att vi enbart sovit i tre timmar var det absolut inte lätt att gå upp.
Vi skulle köra hans mamma och dessutom besöka hans pappas grav. Ja ni det känns så skumt att skriva om det som om det vore helt vanligt vilket det börjar bli.
Jag antar att detta är det dem menar med att gå vidare. Man saknar och saknar, men still life goes on

Sen drog vi och hämtade upp Mr pojkväns kusin och på vägen hem insåg vi hur sugna vi var på max så idag till frukost blev det max, mumms säger jag bara.
Jag tror jag har sagt det tusen gånger förr, men den blir bara aldrig gamal: Livet är för kort för att banta!

Sen la vi oss en "stund" runt tolv och hade hoppats på att vakna en timme efter, men istället vaknade vi klockan halv fem så dagen var i princip helt borta.
Drog hem och såklart orkade jag inte packa up det som fanns kvar så mitt rum ser fortfarande ut som ett horhus. Nej jag tror to.m. horerna tar illa upp när jag säger så.

Efter en lång härlig dusch kom även Arshi och Ami över och efter att dem drog sitter jag här nu med mr pojkvän och ska spela sims igen (ja, jag känner beroendet växa, men det är för sent för att stoppa det!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0