tonight is the night

Det känns riktigt skumt att efter ikväll kommer vi inte sova här nå mer. Jag hatar att säga detta är sista gången för visst kommer det finnas fler gånger, men inte på ett tag iallafall.
Nej it´s to soon to say bye bye, men snart så.


Såklart var jag tvungen att dra en sista gång till china town och njuta

Jag nämnde ju innan att det var en tjej som jobbade i vår butik fast gjorde naglar. Mr pojkväns moster fixade och jag fick som hejdå present nagel design på mina egna naglar.

Efter igår var det bara lite packning kvar idag och även den tog en massa energi, men här har vi en: im done min

Ja som ni ser var vi alla slut och kolla bara på berget av väskor.
Dags att sova, Ciao bella

Kommentarer
Postat av: micho

trevlig resa älskling (K)

ses när du e hemma, längtarrr

2009-01-25 @ 11:14:26
Postat av: Olga

Na Men, Neda ska du flytta tilbaka till Uppsala?!

Whats going on?



Men du jag hoppas att ni far en underbar resa hem! Vad mycket grejjer ni har....aaaaa....visst har du shoppat Neda;) heheh....



<3<3

2009-01-25 @ 14:22:21
URL: http://jussstwatchme.blogg.se/
Postat av: amoora

BEBIS FINASTE NAGLARNA JAG SVÄR! haha love u laktos nr2

2009-01-25 @ 16:16:10
URL: http://amoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0