Fotmassage anyone?

Om jag har ont i fötterna av all shopping idag!
Trodde inte vi skulle gå runt så länge med det blev verkligen en mor och dotter dag och sen jag och mamma inte har umgåtts på ett bra tag så var denna dag verkligen mer än lyckad.

Sitter nu helt förstörd och vilar fossingarna innan jag ska gå upp och göra pyttipanna, mysa och decka med Mr pojkvän.
Föressten fick hem två par söta skor från den omtalade butiken deichmann, men lägger upp dem sen när jag använt dem.

Så fort jag kom in butiken blev jag riktigt sorgsen.
Den affären fanns i Manchester och jag gick alltid förbi den varje morgon när jag gick till jobbet och när jag var där idag kändes det som att jag var där igen mitt andra kära hem som är för saknat!

Yesterday, all my troubles seemed so far away, Oh, I believe in yesterday

stan

Trafford Center

stan

Gay village

Trafford Center

Vårt hus

Det gör så ont i mitt hjärta varje gång jag ser bilderna från vårt liv i Mcr för ja jag vill verkligen tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0