Saturday

När ska detta elände ta slut?
Halv tio och jag borde egentligen ligga bredvid Mr pojkvän och sussa, men istället sitter jag vaken för mig själv för att jag mår tok illa.
Den vill helt enkelt inte lämna mig ifred och hur mycket jag än försöker dricka mindre sprit, sova ut ordentligt ja jag har testa ganska mycket blir jag ändå lika bakfull om inte mer för varje gång.

Denna gång är det så illa att jag varken kan sova eller sitta vaken utan mår illa i vilket fall.
Egentligen borde jag försöka spy, men tycker det är så obehagligt så vill helst slippa.
Som sagt ifall ni har något tips om hur jag kan slippa detta så dela med er!

Ska försöka äta något och titta på tv, men tror inte det kommer gå så bra!
Hur som helst var kvällen igår bra tack vare sällskapet, men dock var det ganska skumma typer ut och synd att en del människor har så lite hyfs och tyvär inte vet bättre.




Kommentarer
Postat av: United

Så jävla fin babe

2009-07-11 @ 12:03:31
Postat av: D

du kan prova köpa resorb (vätskeersättning) från apoteket och dricka det antingen innan du lägger dig eller när du vaknar dagen efter :)

2009-07-11 @ 12:50:10
Postat av: Raisa

vadå vad hände, blev det bråk eller? kul att träffa dig igen:)

2009-07-11 @ 19:19:29
URL: http://www.metrobloggen.se/raisa
Postat av: Ned!

United: Men bob min lilla fotomodell där hemma!



D: Tack för tipset känns nästa som att detta är min sista utväg så hål nu tummarna!



Raisa: haha nej tur det, men stöte på en gamal "vän" som tyvär inte hade mognat så mycket med åren! Detsamma din alkolist haha

2009-07-12 @ 16:58:20
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vem utav oss är det som inte har mognat som tror att alla är intresserade av att veta att jag "inte har mognat så mkt under åren"? Jag tycker helt enkelt inte om dig neda, vad har jag då för anledning att hälsa på dig ?

2009-08-01 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0