Sunday

Vilken helg och vilken kväll!
Igår var det ju fint väder och vilken tur att vi passade på att utnyttja det för idag är det långt ifrån fint.
Grabbarna drog och köpte grill så vi satt och grillade och jag fick äntligen äta min årets första flintastek.
Sedan kom Arshi, Ayman och Sandra så vi invigde vår film kväll vilket jag önskat att vi aldrig hade gjort eller åtminstone inte valt att se på skräck för den filmen vi såg var långt ifrån okej.

Ifall ni hatar ert ex, er vän eller vill hämnas på någon så är denna film det bästa valet. Jag står verkligen för att jag är den fetaste fegisen, men tror ni mig ifall jag säger att jag varken kunde sova igår eller duscha imorse.
Jag och Arshi till och med grätt för filmen satte sig verkligen i ens psyke.
Martyrs heter den och ifall ni annars inte gillar att kolla på skräck, är allmäntlätt skrämda eller spry efter saw filmerna så låt verkligen bli att se denna hemska film för jag hade verkligen önskat att jag hade.

Annars vart vår lördag hur mysig som helst och vi satt hela morgonen och spelade fia med knuff kan det blir bättre?
Sen det inte blev så mycket sömn igår så var jag helt förstörd idag så gick med till mina föräldrar en sväng och bara deckade ett par härliga timmar.
Nu ska jag och mr pojkvän kolla klart på 2/1 men och sedan blir det sovdags så natti natt!
Bilderna från inflyttningfesten kommer upp sen, men här är dem från igår:


Snygga frugan

Nörd is the new black

Grabbsen

Den gulliga picknick korgen

Dreglar

"dagens oufit: filt från ikea, svarta leggings och pumps"

Den bjuder vi på!

Den där leksakspistolen har vart med om många äventyr

Mina fisar och jag

Glada och orädda innan filmen

Dem "modiga" och sedan har vi Charile som dessvärre sov under tiden bilden togs

Dem bästa!

Slutet gott allting gott!

Kommentarer
Postat av: Katrin

hahaha bilderna knäcker haha!!

2009-07-20 @ 12:23:51
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/
Postat av: katta

får man inte lägga upp dom där sköna på fejjan nu då??haha;)

2009-07-20 @ 13:34:44
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0