Thursday

Godmorgon!
Mr pojkvän var tvugen att gå upp tio och efter att ha legat och rullat i sängen i mer än halvtimme gav jag upp så vart uppe sen 11. Normalt för många, men som sagt jag är en sann nattmänniska!

Dock satt det inte helt fel att vara vaken tidigt och se mitt härliga Nelly mejl.
Dem har deras sista rea nu så passa på att beställa hem lite. Jag borde egentligen inte shoppa och speciellt inte nu när jag längre inte har plats för mina kläder någonstans då dem ökat "en del" på så kort tid, men det är svårt när man lider av shopping sjukdomen och ännu värre är det nu när det år rea.
Måste fundera lite dock är jag säker på att jag vet hur det slutar, men ska försöka motstå.

Ska inviga min morgon med lite frukost och några avsnitt av Gossip girl som jag missat när jag vart i Thailand.
Hur gulligt är det inte att även Ed Westwick and jessica Szohr är ihop i verkligheten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0