Thursday

Okej nu får jag skärpa mig för sist jag bloggade var i måndags så nu ska ni få fler inlägg!
Kort om vad som hänt:

Tuesday: (En väldigt lugn dag som är tråkig att läsa om så fortsätt gärna på onsdagen)
Drog ner på stan med Linda och Rachel och sedan kom även Katta.
Vi drog hem till mig och var med Ami och helt enkelt tog det lungt och slutade dagen med en film kväll.

Wednesday: Dagen då vi började flytta och packa för nu skulle vi äntligen få flytta in i vårt efterlängtade lägenhet.
Så nu har vi flyttat in yoho!
Drog hem och packade det sista som skulle med och förberedde inför vår första fest i lägenheten som inte kunde blivit bättre!
Sam,Micho,Ayman, Mr pojkvän och jag helt fulla på BJ där vi även mötte Katta och helvete vad kul vi hade.
Som Sam sa detta var bara en "övningsfest" inför den riktiga inflyttningsfesten!

Just nu sitter jag här med Katta som väckte mig och Mr pojkvän med en plast pistol och jag antar att även ni börjar tröttna på mitt tjatt, men gissa vem som är bakfull.
Nej nu ska vi fortsätta dega och kolla om vi kan få hit Micho.

Fler bilder från den legendariska kvällen kommer snart..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0