Tuesday

Nej nu måste jag lägga ner lata Ned och börja gymma  och införa powerwalks och träna inför körningen igen!
Idag har vi vart med Mr pojkvän och hans mamma och handlat och hittade en perfekt tavla till vardagsrummet, lampa och lite andra saker.
Så skönt att äntligen känna welcome home!

Sedan kom Sandra över och visst tittade även vi på Michael Jacksons begravning som sändes på tv4. Så sorligt och jag menar vad mer finns det att säga än vi kommer sakna dig och din underbara röst.
Nu sitter jag och Mr pojkvän säker som alla andra och tittar på so you think you can dance och helvete vad dem är grymma iår!

Blir helt sugen på att börja dansa igen. Dansade streetdance i tre år och även magdans och gått på några salsa och reggaeton lektioner förr. Finns det något bättre än dans?
Får stå och skaka loss lite i köket medan jag lagar mat!
Föressten såg en riktigt bra film tidigare som jag vill rekommendera, enjoy:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0