This is for the king

Sorgen över att Michael är borta är fortfarande stor, men det tröstar mycket när man ser hur mycket människor som egentligen bryr sig.
Tyvär finns det en del som gått för långt och dödat sig själv just nu upp till 20 människor och det tycker jag är obeskrivligt fel.
Jag menar titta på Irans folk. Människor dör för sitt land och såklart är det inte meningen att dem ska dö utan dem blir mördade för att dem vill bli hörda.
Sedan har vi människor som dödar sig för att deras idol är död?
Synd att en del bara kastar bort sitt liv.
Vill man hedra någon så gör man det på ett fint sett. Detta är vad jag kallar vackert njut bara av Beyonces, Madonnas och U2s uppträdande för Michael Jackson.

Håll en tyst min för Michael och för dem som har förlorat någon som dem saknar.
 



 


Kommentarer
Postat av: jordii

fint gjort av dom.

Åhh saknar michael, må han vila i frid!



Det där med att ta sitt liv är jävligt onödigt och överdrivet. Herregud, då är man inte normal.

2009-07-06 @ 19:53:43
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0