Direkt fran Thailand

Det var inte igar!
Skulle ju lata bli internet, men vi hade mejl som skulle lasas sa passade pa att sitta inne iallafall.
Sa hur har jag det..

Detta ar bland dem harligaste reserna nagonsin och Thailand ar verkligen underbart!
For er som vart har sa forstar ni nog vad jag pratar om och for resten missa for fan inte chansen att komma hit for detta ar ett maste.

Vi har nu snart vart har i en vecka och vi har verkligen hunnit med massor.
Te.x. idag red vi pa elefanter och sedan imorgon ska vi resa till Bankok for att besoka den kanda marknaden Chaty Chack!
Dar har dem Thailands billigaste shopping och ni som kanner mig vet hur mycket jag kommer njuta.

Ja vad mer finns det att saga vi har det verkligen bra, hotellet ar otroligt fin har aldrig bott pa sa har fint hotell forr, vadret ar hela 35 grader varje dag om inte mer, thai folket ar oerhort snalla och Thailand ar verkligen ett land man ska besoka!
Har tagtit massor av bilder sa nar jag ar hemm aom en och en halv vecka sa ska jag framfora bild dagbok for er, men tills dess far ni halla er!

Ajusste har aven vagat farga haret vet int evad som flog in i mig, men spontana jag tog fart och jag  ar jatte nojd, men som sagt allt detta kommer snart nar jag ar tillbaka.
Usch horde att det var regn vader dar hemm asa ser verkligen inte fram emot att lamna detta paradis, men borta bra hemm bast antar jag.

Ha det bra dar hemma iallafall och jag saknar er oerhort mycket!


En av dem harliga poolerna i vart hotell.. hur ska jag kunna lamna detta?

Kommentarer
Postat av: amoora

aaa jag märktes att de bröt! ha så kul där nere mwah<3

2009-06-14 @ 11:48:23
URL: http://amoora.blogg.se/
Postat av: arshii

vilken farg doodoli?

Jag e i USA nu och kommer hem den 8 juli ochb vet du vad? jag har tagit kooorkoort :D:D



Vi har fixat lagenhet och det basta ar att jag och Henna bor inte i samma "rum" utan vi delar bara kok och toalett. Det e som min lagenhet i stan om du kommer ihag? Da kan du bo med mig, det vore dunder. Man och to baham dige ;) Jobb fixar du sahar latt. Tank pa saken. Saknar dig min goooz. khahar khanom! <3

2009-06-22 @ 23:16:41
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0