Friday

Grattis till alla som tar studenten idag!
Dessvärre var inte vädret på er sida vilken otur, men njut nu av denna underbara dag.
För ett år sedan vid den här tiden var jag full på ett flak och hade knappt någon röst kvar tack gud för visselpipan som användes flitigt.

Jag skulle verkligen vilja ta tillbaka tiden och fira igen för det är bland dem lyckligaste dagarna i ens liv.
Min dag vart bättre än jag trodde och vi hade hela 30 grader så det var verkligen perfekt.
Alla nära och kära samlade på en plats nej nu vill jag fira min student igen!

Ska snart börja fixa mig och bege mig ner på stan och möta upp Micho.
Arshia tog sin student idag (Grattis sötnos) så vi ska till hennes mottagning och vad som händer mot kvällen vet jag inte riktigt då jag faktiskt känner mig bättre idag, men ska försöka ta det lungt för är tyvär inte helt frisk.

Lite bilder från min förra årets studentdag vill tillbaka:

Lille jag!

Jag och tjejerna

iår är det ombyta roller Arshi!

Jag vill tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0