Thailand del 1


Hejdå Sverige nu börjar vår resa!
(för er som inte klarar av elva timmars flyg som mig oroa er inte denna lilla tv hjälper)

Hej Thailand och vårt nya hem!

Ingen Thailand utan Tuk tuk (en taxi liknande sak som är ett måste)

Efter tuk tuk åkningen var det vespa som gällde hela resan

Mr pojkvän som vart i Thailand förr kände sig hemma och njöt, men för mig var det första gången och jag kan lungt säga att jag njut överdrivet mycket.
Kvällen avslutade vi på Thailands bästa vattenpipa ställe.

Dagen efter var det bara att inviga en av poolerna och börja stekningen

Härlig bild och sedan har vi mina fötter i höger hörn

Vägarna från poolerna till rummen var otroligt fina och vi har även mig här som försöker utföra någon sorts yoga

Det finns inget bättre än att hänga vid poolbaren och för vår del spela fyra i rad spel

Fortsättning följer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0