Tuesday

Vem får feber nu?
Ligger helt död i sängen och orkar knappt ta mig till toan vilket inte funkar så bra för mig då jag just nu håller mig till drick, kissa och drik, kissa ännu mer.

Igår kväll hade jag och hjärtat det bättre än någonsin!
Det blev restaurang besök och film mys i vår nya lägenhet som även invigdes igår.
Antigen väntar vi till efter den 7:de juni eller så flyttar vi in nu, men lägenheten är äntligen klar så när vi flyttat in får ni se det färdiga resultatet!

Ska fortsätta sörja min feber dag här i sängen.



Kommentarer
Postat av: blakey

fis inte på min bar stol neda! känn galenskaperna göra comeback,okey dom har aldrig slutat,men en ny yta och sprida dom på! =)

2009-06-02 @ 20:35:57
Postat av: Ned!

haha too late!

Ja vi ska göra en comeback sen Mcr så vi förbereder golvet för dig!

2009-06-02 @ 23:24:04
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: blakey

så länge jag slipper grannes fula äckliga jobbiga bengaliska skratt så spelar det absolut ingen roll vart jag sover haha

2009-06-03 @ 11:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0