Oh my

Min tjejkompis Johanna som bor i LA har lagt upp lite bilder på facebook där hon skämtar lite om att detta är hennes framtida lägenhet!
Jag dreglar nästan upp min mat för helvete vilken dröm lägenheten. Man blir ju nästan depp av att se dessa bilder.
J när jag kommer och hälsar på dig ska vi allt fixa till en sådan här lägenhet!

Dregla och dröm er bort!


Utanför palatset!

En av få vardagsrum

Ett till vardagsrum

Det kära sovrummet

Det ena köket och ett till vardagsrum

Andra köket och ser man på ett till vardagsrum!

Jag och mitt favorit ställe the badrum. Kan ni inte bara se mig där? i do..

Här växer depritionen. Alltså detta ska alltså föreställa ens "trädgård"

nej jag får ont i hjärtat av detta..

Är det någon mer som vill starta ett projekt som heter: Jag tänker göra allt för att få detta ställe annars fiser jag ner mig själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0