Thursday

Ibland finns det inget bättre än att höja musiken allt vad man kan och bara lägga sig ner och njuta. Det är vad jag gör nu när ingen är hemma och det rekommenderar jag verkligen för det är riktigt avslappnande.
Idag har jag vart på körlektion med jordi och sen drog vi ner på stan för att köpa present till katta som snart fyller 20!

Sen vart vi som vanligt tvugna att shoppa hem något vilket jag måste bli av med alltså detta beroende att alltid vara tvugen att köpa hem något så snabbt jag är på stan.
Minns när jag jobbade i Manchester. Alltid när jag slutade köpte jag hem något och som bortförklaring tänkte jag att det inte är alltid man får personalrabatt inte. Minns att i slutet fick jag nästan gömma mina kläder för Mr pojkvän blev tokig!

Sen köpte jag också hem en massör. Vad tre runda kulor kan göra för än alltså! Gissa vem som ska be om massage ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0