Dagens style copy

Gossip girl tjejerna kan det här med mode, men en del av dem kan det även det bakom kameran.
En av mina favoriter är Taylor Momsen och inte nog med att man blir kär i hennes stil i serien är henne stil lika fin privat.
Som vi alla vet är det inne med den mer rockiga stilen och det är precis det vi får se av Miss Momsen.

taylor momsen two lovers premiere 05
Eftersom det är mycket svarta färger inne iår så gäller det att ha något som tar plats och kan knall rosa skor vara mer passande? Våga med starka färger när du bär svart!
taylor momsen biker babe 05
Den där looken kommer ändå alltid att finnas.
"jag vaknade precis och bara drog på mig något som ändå lyckas se bra ut"
 Hur simpelt som helst, men snyggt!
taylor momsen not into you screening 01
Att leggings är coolare än någonsin iår har vi alla fattat, men spårade leggings tar ändå priset.
Man kanske inte kan bära det med allt, men det är just då du kan sno killens eller pappas trännings t-shirt!
taylor momsen punk rock 09
Jag menar vad är fel?
Allt är perfekt från topp till tå!
Stor t-shirt, snygga leggings, höga boots till ja låt er inspireras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0