Friday

Londons regn har visst bestämt sig för att komma hit och för att stanna!
Vart tog det fina sommarvädret vägen?
När vädret är som det är så vill man ju knappt gå ut så jag håller mig hellre till mys kvällar och visst blev det en mys kväll.

Micho och Ami drog inte för så länge sen och snart blir det även natti natt för mig med.
Har stor släktträff imorgon som jag ser fram emot dock inte lika kul när frispråkiga jag säger helt fel saker i fel tillfällen vilket händer alldeles för ofta!

Det kan väl ändå inte bara vara jag som hatar när man alltid måste göra sig till.
Ja där sitter man och pratar om ens planer till framtiden och visst skadar det inte att man skryter lite och drar  vita lögner som får en att framstå som den nya presidenten.
Vi människor alltså suck.

Jo visst din moster kanske inte skulle bli stor förtjust  i att du har planer att vika ut dig i moore eller att du vill forska fisar hela livet, men kom igen varför göra sig till så värst?
Nej det slipper jag och tack gud för min härliga släkt, men har många vänner som dessvärre måste spela "helgonet" framför släkten och det tycker jag också borde bojkottas!


För att inte glömma ska få träffa världen sötaste nykomling till släkten lillasyster till Elissa. Välkommen Ellina!
Förra årets släktfest med söta Elissa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0