Saturday

Helvete vilken dag det var igår!
Vi började igår med att köpa dem sista sakerna till lägenheten som tvbord och allt tungt eftersom vi hade hyrt släpp.
Sedan kom Mr pojkväns släktingar för att hjälpa till och sätta ihop, städa och fixa allt.

Till en början gick allt jätte bra och vi hade det kul, men kan ni förstå att i var hemma kl. fyra på natten?
Visst hade vi räknat med att det skulle ta tid, men absolut inte att vi skulle behöva hålla på med detta i flera, flera timmar inte!

Tur att vi satt ihop sängen för jag fick mig allt en timmes sömn, men vi höll alltså på från 9 på morgonen fyra på natten!
Nu sitter jag och vilar lite, men även idag ska vi försöka slösa så många timmar vi kan där plus jag måste köpa lite mer saker som jag kommit på nu i sista minut.

Däremot är det Eurovision ikväll och jag är verkligen en Eurovision torsk så ikväll blir det mys hos mig med gänget!
Nu håller jag tummarna för att antigen Azerbaijan, Turkiet eller Norge vinner vad tycker ni?







Kommentarer
Postat av: jordii

jag hejar på norge!!!

2009-05-16 @ 23:22:56
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0