Sunburned

Vad skönt att jag fick en lugn och mysig fredag nu efter valborgs härliga fylla och dem få timmarna vi sov.
Har solat med Ami nästan hälften av dagen och resten av dagen har jag bara umgåtts med mormor som är på besök!
Mysigt och lugnt med tanke på att imorgon inte direkt kommer se så ut.

Vilken härligt väder det var idag eller inte i skuggan, men i solen var det riktigt varm så satt ettag med Ami och henne syrra och rökte vattenpipa sen satt vi i mitt vardagsrum och solade i kanske tre timmar tills solen försvann.
Läskigt nog hade vi nog suttit kvar ytterligare flera timmar ifall solen hade funnits kvar.

Oftast solar man ju för färgen skull, men idag var det inte direkt så för efter en timme hade jag fått färg.
Hög musik, jordgubbar och solen skinande i ansiktet på en. Det är vad jag kallar guld!
Däremot är det viktigt att smörja in sig vilket vi gjorde, men har ändå lyckats bränna mig lite i ansiktet, men röd som brun får jag säga som tröst och föhoppninsvis lägger det sig imorgon.
Ska ha mys kväll med Mr pojkvän nu så får jag lägg aupp bilderna imorgon.

Ta mig till strand och sol för visst nöjer jag mig med solen, men stranden skulle ju inte heller sitta fel..

Bulgarien förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0