Wednesday

Jag längtar tills 7 juni, men vad som händer då tänker jag inte skriva om nu däremot längtar jag så mycket så jag får ont i huvudet!

Om jag orkar ta mig till stan idag så ska jag fika med Hanna och sedan kolla runt lite men just nu känner jag mig som en vandrande bajs.
Sover som en kossa, äter som John travolta då jag förlorar blod hela tiden för att inte glömma mensar till hela persiska floden!

Det känns ju mer frestande att sitta hemma och spela sims och ha serie maraton, men to.m. mina vänner börjar bli sura över mitt tjatt om att sitta hemma så nu får jag allt ta och tvinga ut mig.
Dock hade det inte skadat ifall vädret var bättre och somrigare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0