Saturday

Känslan av att komma hem och känna hur alla tankar, stress och bekymmer man har bara lufs bort från ens axlar är härlig den!
Kom hem igår kväll och hade mys här hemma med mr pojkvän och familjen där shan atci tog över kvällen!
Komiker är ett yrke jag fått höra skulle passa mig och jag har själv vart lite sugen på det jobbet så vem vet kanske duker jag upp där i rutan någon gång i framtiden!

Blev nyligen väckt av Sam som tjatade om att det var sol och detta väder var inge väder som skulle gå i spillror så nu ska jag fixa mig och även få träffa micho och Linda som jag inte hann träffa sist jag var här så jag idag är jag på gott humör jämfört med igår.
 
Igår efter tentan som jag verkligen inte har en aning om hur den gick, mådde jag inte så värst bra då det kändes som att det gick hur som helst, men och andra sidan så brukar det ibland gå bättre än jag trott så håll nu tummar och tår för att jag klarat denna tenta så jag kan få ta ett långt farväl av vetenskapen!

auf wiedersehen!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0